Skip to main content
Beantwoord

nota voor komende maand terwijl ik de dag daarvoor bevestiging heb ontvangen van opzeggen abonnement dag

  • 19 februari 2021
  • 5 reacties
  • 131 Bekeken

Lammert56

Geachte lezer,

Ik heb 18 febr een mail ontvangen waarin de opzegging van mijn abonnement werd bevestig en krijg vandaag een dag later dus een nota voor de komende maand, Dit s niet correct en heb bij de bank dit gestorneerd. Op internet blijkt dat u bedrijf deze fout vaker maakt.

Ik wens in de toekomst geen nota meer te ontvangen. Anders voel ik mij genoodzaakt dit bij het tv programma Kassa bekend te maken.

 

m.v.r.gr. L.Klaassens

Beste antwoord door Phil

Hi @Lammert56,

Jammer om te lezen dat je hebt opgezegd!

Heb je rekening gehouden met de maand opzegtermijn die Karin aangeeft? In je de opzegbevestiging per e-mail staat overigens ook de einddatum van je abonnement aangegeven, tot en met die datum worden er ook abonnementskosten in rekening gebracht. Komt het ondanks de opzegtermijn toch niet overeen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dan kijken we graag met je mee en lossen we het op waar nodig.

Groetjes,

Phil

Bekijk origineel

5 reacties

Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • 503 reacties
  • 20 februari 2021

Heb je rekening gehouden met de maand opzeg termijn...Als je in Febr opzegt betaal je dus nog voor Maart. Storneren is niet zo handig je loopt san kans dat incasso via bureau geregeld gaat worden...Bel even de klantenservice over de exacte datum


Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 589 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2021

Hi @Lammert56,

Jammer om te lezen dat je hebt opgezegd!

Heb je rekening gehouden met de maand opzegtermijn die Karin aangeeft? In je de opzegbevestiging per e-mail staat overigens ook de einddatum van je abonnement aangegeven, tot en met die datum worden er ook abonnementskosten in rekening gebracht. Komt het ondanks de opzegtermijn toch niet overeen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dan kijken we graag met je mee en lossen we het op waar nodig.

Groetjes,

Phil


Lammert56
  • Auteur
  • Lezer
  • 2 reacties
  • 24 februari 2021

Hallo Phil, Ik heb gisteren via telefoon ( 088-1005757) contact gehad met Selina die bevestigde me dat abbon tijdig was opgezegd per 18 febr. en dat onterechte nota kwam door al automatisch opgemaakte rekening op de 16e febr. Ik hoefde niet meer te betalen.


Lammert56
  • Auteur
  • Lezer
  • 2 reacties
  • 24 februari 2021

bedoelde dat abonnement stopte per 18 febr,


Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • 381 reacties
  • 25 februari 2021

Hi @Lammert56,

Bedankt voor het doorgeven! Fijn dat het opgelost is.

Groet,

Mila 


Reageer