Beantwoord

onredelijke factuur bundelkosten

  • 21 December 2020
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

Beste, 

 

Zojuist heb ik een factuur gekregen van wel 100 euro!! vanwege het feit dat ik net over mijn bundel ben heengegaan. Dit vind ik een enorm onredelijk prijs om te betalen. Voor 1000 mb extra betaal je volgens jullie eigen tarieven 7 euro en voor heel wat Mb' s minder.. moet ik nu 100 euro betalen. 

Dit is de eerste maand dat ik dit abonnement bij jullie heb aangesloten en ben gigantisch teleurgesteld. 

Ik lees dat jullie de eerste keer coulant zijn en het bedrag mogelijk terugrekenen naar mb-aanvuller. Ik hoop ten zeerste dat u dit in mijn geval kan toepassen.

Ik zie graag een reactie tegemoet. 

icon

Beste antwoord door Mila 23 December 2020, 11:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @Marr,

Welkom onze community en wederom welkom bij Simpel!

Ik kan begrijpen dat je schrikt van de gemaakte buitenbundelkosten. 

In deze topic geeft mijn collega Lisa enkele tips om dit in de toekomst te voorkomen. 

Het klopt inderdaad dat wij een éénmalige coulanceregeling aan kunnen bieden. Hiervoor adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Aan de hand van je gegevens, kunnen wij de mogelijkheden nakijken.

Succes!

Groet,

Mila

Reageer