Beantwoord

onterecht abonnements kosten afgeschreven

  • 26 mei 2021
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

ik heb op 18 april een verlenging van mijn abonnement afgesloten, hier in gaf de actie aan dat ik de eerst volgende maand de abonnements kosten niet hoefde te betalen, nu zie ik dat de kosten van mijn rekening worden afgeschreven (zie hieronder).

Ik verneem zo spoedig mogelijk een reactie van jullie.

 

icon

Beste antwoord door Mila 27 mei 2021, 14:14

Goedemiddag @Juudje,

Welkom op onze community en leuk om te lezen dat je hebt verlengd. 

Indien je een Plafond hebt ingeschakeld, kunnen de kosten niet hoger uitkomen dan het ingestelde limiet. Omdat wij hier geen inzage hebben in persoonlijke gegevens, wil ik je aanraden om contact op te nemen  met onze klantenservice zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

Groet,

Mila

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Goedemiddag @Juudje,

Welkom op onze community en leuk om te lezen dat je hebt verlengd. 

Indien je een Plafond hebt ingeschakeld, kunnen de kosten niet hoger uitkomen dan het ingestelde limiet. Omdat wij hier geen inzage hebben in persoonlijke gegevens, wil ik je aanraden om contact op te nemen  met onze klantenservice zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

Groet,

Mila

 

Reageer