Beantwoord

onterechte afschrijving na beëindiging abonnement

  • 22 April 2022
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken

Op 15 december 2021 heb ik 1 van de 2 abonnementen die ik heb opgezegd per 1-3-2022.

Op 3-3-2022 krijg ik een mail dat er abonnementsgeld word afgeschreven ik heb hier direct op 044-03-2022 gereageerd en met de klantenservice gebeld en deze beloofde mij dit te storneren en als dit niet lukte direct aan mij retour te storten dit is natuurlijk niet gebeurt.

Op 7-3-2022 heb ik wederom gebeld en ze zouden het in orde maken bij me volgende factuur.

Op 5 april een creditfactuur ontvangen waarin aangegeven word dat het bedrag binnen 14 dagen terug gestort wordt.

Op 14-04-2022 een mail ontvangen waarin wordt vermeld dat het bedrag op 18-14-2022 wordt overgemaakt.

Op 20-04 weer gebeld en te horen gekregen dat door de feestdagen het iets later kwam en afgesproken dat als het er nog niet mocht zijn ik op 22-04-2022 weer zou bellen.

En wat denk je dat heb ik zojuist gedaan en krijg te horen we hebben het op de 14e overgemaakt, maar door de feestdagen kan het wat langer duren maar als ik het geld op 28-04-2022 nog niet heb ontvangen ik nog maar even moest bellen, want dan word er gekeken wat er mis is gegaan.

Ik kan jullie vertellen wat er mis is gegaan jullie stelen geld van mensen en weigeren dit terug te betalen.

Julie hebben tot 26-04-2022 om te zorgen dat dit geld op mijn rekening aanwezig is en anders schakel ik een gerechtsdeurwaarder in. En ja die bijkomende kosten zijn veel hoger dan het door jullie verschuldigde bedrag, maar dit is een principekwestie geworden.

 

En wat ik dan misschien nog wel het meest schofterige vind is dat je op geen enkele wijze oprechte excuses krijg of je een tegemoetkoming (compensatie) word aangeboden.

icon

Beste antwoord door Mila 25 April 2022, 10:15

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @John Lookermans,

Allereerst wil ik je welkom heten op onze community.

Wat jammer dat je je abonnement hebt opgezegd en dat je een foutief factuur ontving na einddatum van het contract. Dit is uiteraard niet de bedoeling. 

Graag kijk ik met je mee naar een oplossing. Ik heb je een privébericht gestuurd hiervoor.

Groet,

Mila 

Reageer