Beantwoord

Onverklaarbaar hoog dataverbruik op 1 dag

  • 29 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 530 Bekeken

Er blijkt €144 aan data te zijn verbruikt. Ronduit bizar en niet terug te vinden in gegevens op mijn telefoon. Wat is er mis?
icon

Beste antwoord door Youp 30 augustus 2019, 14:59

Hi @Phinks,



Leuk dat je actief bent op onze community!



Uiteraard minder leuk dat je voor € 144,- data hebt verbruikt. Je kunt zelf op jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina inzien wanneer en hoeveel mb´s je verbruikt hebt. Dit kan je zien onder het kopje ´Overzicht´ of onder het kopje ´Facturen´ als het om je vorige bundelmaand gaat.



I.v.m. privacy kunnen wij niet inzien waaraan het is verbruikt.



Groet,



Youp
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +8
Hi @Phinks,

Leuk dat je actief bent op onze community!

Uiteraard minder leuk dat je voor € 144,- data hebt verbruikt. Je kunt zelf op jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina inzien wanneer en hoeveel mb´s je verbruikt hebt. Dit kan je zien onder het kopje ´Overzicht´ of onder het kopje ´Facturen´ als het om je vorige bundelmaand gaat.

I.v.m. privacy kunnen wij niet inzien waaraan het is verbruikt.

Groet,

Youp

Wie kan en mag dat wel inzien? Zelf kan ik het niet vinden. Maar wie dan wel?

Reputatie 2
Badge +7

Goedemorgen @JanHamersma,

Als het verbruik in de huidige periode is gemaakt, kan je het terugvinden in het overzicht onder ‘verbruiksspecificatie'.

Mocht het verbruik over een oudere bundelperiode gaan, kan je de specificatie openen onder het kopje ‘facturen'.

Uiteraard kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat we aan de hand van je gegevens met je meekunnen kijken.

Succes!

Groet,

Mila

Reageer