Abonnement nummer 06xxxxxx37 opgezegd per 1-6-2025 : toch weer een factuur en deze betaal ik dus nooit!!
Klantnummer: cxxxxxxxx7
Abonnement nummer 06xxxxxx37 opgezegd per 1-6-2025 : toch weer een factuur en deze betaal ik dus nooit!!
Klantnummer: cxxxxxxxx7
Beste antwoord door Chantal L.S.
Goedemiddag
Vanuit privacyredenen, heb ik een aantal gegevens in je bericht aangepast. Het abonnement is beëindigd op 01-06-2025 en het is dan belangrijk om te kijken, welke factuurperiode op de factuur staat.
- Valt de beëindigingsdatum vóór de factuurperiode?: dan is de factuur geheel onterecht.
- Valt de beëindigingsdatum in of na de factuurperiode?: dan is de factuur gedeeltelijk terecht.
Ik kan aanraden om als eerst de factuurperiode te controleren, je kan de factuur terugvinden in het Simpel account onder het tabblad Facturen. Mocht dit niet lukken en ook als je de factuur zonder overleg met ons hebt teruggeboekt, dan is het nodig om contact met ons op te nemen. Mijn collega kan dan met je meekijken in het systeem en dat is via het forum niet mogelijk.
Mooie middag verder gewenst!
Groet, Chantal
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.