Skip to main content
Antwoord

opgezegd toch factuur

  • June 4, 2025
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Abonnement nummer 06xxxxxx37 opgezegd per 1-6-2025 : toch weer een factuur en deze betaal ik dus nooit!!

Klantnummer: cxxxxxxxx7

Beste antwoord door Chantal L.S.

Goedemiddag ​@undix en jammer om te lezen dat je het abonnement hebt opgezegd!

Vanuit privacyredenen, heb ik een aantal gegevens in je bericht aangepast. Het abonnement is beëindigd op 01-06-2025 en het is dan belangrijk om te kijken, welke factuurperiode op de factuur staat.

- Valt de beëindigingsdatum vóór de factuurperiode?: dan is de factuur geheel onterecht.
- Valt de beëindigingsdatum in of na de factuurperiode?: dan is de factuur gedeeltelijk terecht. 

Ik kan aanraden om als eerst de factuurperiode te controleren, je kan de factuur terugvinden in het Simpel account onder het tabblad Facturen. Mocht dit niet lukken en ook als je de factuur zonder overleg met ons hebt teruggeboekt, dan is het nodig om contact met ons op te nemen. Mijn collega kan dan met je meekijken in het systeem en dat is via het forum niet mogelijk.

 

Mooie middag verder gewenst!

Groet, Chantal
Simpel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 4, 2025

Goedemiddag ​@undix en jammer om te lezen dat je het abonnement hebt opgezegd!

Vanuit privacyredenen, heb ik een aantal gegevens in je bericht aangepast. Het abonnement is beëindigd op 01-06-2025 en het is dan belangrijk om te kijken, welke factuurperiode op de factuur staat.

- Valt de beëindigingsdatum vóór de factuurperiode?: dan is de factuur geheel onterecht.
- Valt de beëindigingsdatum in of na de factuurperiode?: dan is de factuur gedeeltelijk terecht. 

Ik kan aanraden om als eerst de factuurperiode te controleren, je kan de factuur terugvinden in het Simpel account onder het tabblad Facturen. Mocht dit niet lukken en ook als je de factuur zonder overleg met ons hebt teruggeboekt, dan is het nodig om contact met ons op te nemen. Mijn collega kan dan met je meekijken in het systeem en dat is via het forum niet mogelijk.

 

Mooie middag verder gewenst!

Groet, Chantal
Simpel