Skip to main content
Antwoord

Plafond bereikt binnen 24uur

  • January 1, 2021
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

Roméo

Mijn plafond is bijna volledig bereikt en het is nu een nieuwe maand, hoe zit dat? Ik heb naar mijn weten geen MB's verbruikt gister., ook niemand gebeld of gesmst. Ik heb wel mijn abonnement uitgebreid afgelopen maand, heeft dat er iets te maken? Zou wel raar zijn.

Beste antwoord door Mila

Hi @Roméo,

Welkom op onze community!

In deze topic legt een medegebruiker uit hoe dit kan komen. 

Mocht je niets hebben verbruikt waardoor het plafond bijna bereikt is, adviseer ik je om voor de zekerheid contact op te nemen met onze klantenservice, dan kijken we graag met je mee.

Groetjes,

Mila

1 reactie

Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • Antwoord
  • January 4, 2021

Hi @Roméo,

Welkom op onze community!

In deze topic legt een medegebruiker uit hoe dit kan komen. 

Mocht je niets hebben verbruikt waardoor het plafond bijna bereikt is, adviseer ik je om voor de zekerheid contact op te nemen met onze klantenservice, dan kijken we graag met je mee.

Groetjes,

Mila