Beantwoord

Service en kosten data

  • 27 May 2021
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Niet tevreden met het abonnement!

Na ongeveer 15 jaar overgestapt van Vodafone naar Simpel. Hetzelfde aantal MB’s. Hier ben ik bij Vodafone nooit overheen gegaan en nu ineens ‘mag’ ik €50,- bijbetalen omdat ik er overheen zou zijn gegaan.

updates van de telefoon en apps gaan alleen via WiFi, films etc kijk ik niet dus alleen voor wat what’s app en social media.

gebeld met klantenservice hoe dit kan en slechte hulp gekregen.

Gezegd dan mijn abonnement te willen annuleren (nog in de eerste maand van de looptijd) en dat wordt genegeerd.

al met al een ontzettend slechte service!!!

 

icon

Beste antwoord door Mila 31 May 2021, 13:47

Goedemiddag @Mayke,

Welkom op onze Community!

Ik kan begrijpen dat je baalt van het buitenbundelverbruik.

In deze topic legt mijn collega Joachiem uit hoe dat kan komen. Ook wil ik je erop attenderen dat we je altijd een 80 en 100 procent waarschuwings-sms'jes sturen om je tegen hoge buitenbundelkosten te beschermen. Je kan enkel een abonnement annuleren als je binnen de 14 dagen bedenktijd zit.

Mijn advies is dan ook om een plafond in te stellen om je tegen onverwachte kosten te beschermen.

Groet,

Mila

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Goedemiddag @Mayke,

Welkom op onze Community!

Ik kan begrijpen dat je baalt van het buitenbundelverbruik.

In deze topic legt mijn collega Joachiem uit hoe dat kan komen. Ook wil ik je erop attenderen dat we je altijd een 80 en 100 procent waarschuwings-sms'jes sturen om je tegen hoge buitenbundelkosten te beschermen. Je kan enkel een abonnement annuleren als je binnen de 14 dagen bedenktijd zit.

Mijn advies is dan ook om een plafond in te stellen om je tegen onverwachte kosten te beschermen.

Groet,

Mila

Reageer