Skip to main content
Antwoord

Simpel facturen

  • November 29, 2021
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

Goedemiddag,

Ik had een vraagje over het factuur, er stond dat mijn abonnement wordt beëindigd als ik mijn factuur niet kan betalen. Maar als de incassobureau langskomt en als ik het betaald, wordt mijn abonnement weer geactiveerd?

Met vriendelijke groet, 

Ashley A

Beste antwoord door Mila

Goedemiddag @Ashley A,

Welkom op onze community!

Wanneer je abonnement wordt beëindigd wegens een betalingsachterstand, is het nadien niet mogelijk om deze opnieuw te activeren. Je kan dan binnen dertig dagen een abonnement bij een andere provider afsluiten, mits je het 06-nummer wenst mee te nemen. Een andere optie is om een nieuw abonnement bij Simpel af te sluiten met een nieuw nummer. 

Hopelijk lukt het om tijdig de betaling te voldoen!

Groet,

Mila

1 reactie

Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • Antwoord
  • November 30, 2021

Goedemiddag @Ashley A,

Welkom op onze community!

Wanneer je abonnement wordt beëindigd wegens een betalingsachterstand, is het nadien niet mogelijk om deze opnieuw te activeren. Je kan dan binnen dertig dagen een abonnement bij een andere provider afsluiten, mits je het 06-nummer wenst mee te nemen. Een andere optie is om een nieuw abonnement bij Simpel af te sluiten met een nieuw nummer. 

Hopelijk lukt het om tijdig de betaling te voldoen!

Groet,

Mila