Ik wil een abbonement bij jullie afsluiten. het is vandaag 29/07, dus bijna het einde vd maand. als ik nu het maandbedrag+ administratiekosten betaal geldt dit dan voor het opkomende maand of de maand waarin ik nu zit (die bijna afgelopen is)?
maw, is het dan niet voordeliger als ik begin augustus de abnonement afsluit?
Groetjes,
Zala
Beste antwoord door Youp
Hi @z.pamir,
Wat leuk dat je actief bent op onze community en uiteraard erg leuk dat je aan ons denkt als provider!
Als jij op 29-07 een bestelling plaatst en je eerste factuur betaald, betaal je direct voor een volle maand. Dat wilt zeggen van 29-07 tot en met 28-08.
Het is dus niet voordeliger als je begin augustus je bestelling plaatst. De kosten blijven hetzelfde voor dezelfde aantal dagen.
Wat leuk dat je actief bent op onze community en uiteraard erg leuk dat je aan ons denkt als provider!
Als jij op 29-07 een bestelling plaatst en je eerste factuur betaald, betaal je direct voor een volle maand. Dat wilt zeggen van 29-07 tot en met 28-08.
Het is dus niet voordeliger als je begin augustus je bestelling plaatst. De kosten blijven hetzelfde voor dezelfde aantal dagen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.