Skip to main content
Antwoord

verkeerd mailadres tijdens bestellen

  • July 11, 2021
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Debora Dunnink-Jonkman

** verwijderd i.v.m. privacy**

Beste antwoord door Mila

Goedemiddag @Debora Dunnink-Jonkman.

Welkom op onze community en uiteraard wederom welkom bij Simpel!

I.v.m. privacy, heb ik de screenshot verwijderd, omdat daarop persoonlijke gegevens zichtbaar waren. 

Omdat ik zag dat je een klein foutje had gemaakt met het e-mailadres (con. i.p.v. com), heb ik dit voor je aangepast. Ik stuur je een privébericht met verdere informatie.

Groet,

Mila 

 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • Antwoord
  • July 12, 2021

Goedemiddag @Debora Dunnink-Jonkman.

Welkom op onze community en uiteraard wederom welkom bij Simpel!

I.v.m. privacy, heb ik de screenshot verwijderd, omdat daarop persoonlijke gegevens zichtbaar waren. 

Omdat ik zag dat je een klein foutje had gemaakt met het e-mailadres (con. i.p.v. com), heb ik dit voor je aangepast. Ik stuur je een privébericht met verdere informatie.

Groet,

Mila