Goedemorgen,
Ik heb van de week een verlengaanbod gekregen per mail. Echter het aanbod in de mail komt niet overeen met het verlengaanbod in mijn simpel en het aanbod waar ik gebruik van zou willen maken, staat er niet tussen.
Hoe zou dit opgelost kunnen worden?
Ik hoor het graag.
Groetjes
Verlengaanbod komt niet overeen met ontvangen mail
Beste antwoord door Raveena
Beste
Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat het verwarrend is dat het verlengaanbod dat je per mail hebt ontvangen niet overeenkomt met wat je ziet in Mijn Simpel. Dat kan frustrerend zijn, zeker als het aanbod waar je gebruik van zou willen maken er niet tussen staat.
De aanbiedingen die je ziet in Mijn Simpel zijn de actuele en geldige verlengaanbiedingen. Het kan voorkomen dat er verschillen zijn met eerdere communicatie. We kunnen geen ander aanbod toezeggen dan wat er op dit moment in Mijn Simpel beschikbaar is.
Wil je graag verlengen, dan kun je dit rechtstreeks via Mijn Simpel regelen. Mocht je nog vragen hebben over de beschikbare opties, dan helpt onze klantenservice je graag verder.
Met vriendelijke groet,
Raveena
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.