Beantwoord

Verwerkingstijd aanbetaling

  • 13 February 2019
  • 1 reactie
  • 446 Bekeken

Ik heb wegens uit de hand gelopen kosten een aanbetaling gedaan. Deze zou verwerktworden in de factuur (verrekend). Dit is helaas niet te zien in de factuur en aan het bedrag te zien ook niet toegepast.

Watmoet ik nu doen...
icon

Beste antwoord door Robert 15 February 2019, 11:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +9
Hi Micha,

Als er een gebruikslimiet is bereikt en je hiervan een aanbetaling doet wordt dit verwerkt met de incasso.
Dus stel dat je abonnementskosten € 10,- zijn en je buitenbundelkosten € 50,- dan is het factuurbedrag € 60,-.
Wanneer je een voorschot van € 40,- betaalt is het totale factuurbedrag nog steeds € 60,- alleen wordt er van dat totaalbedrag € 20,- geïncasseerd.
De factuur staat daarom op Mijn Simpel wel met een factuurbedrag van € 60,- en de bijbehorende specificaties, maar zal niet op die manier geïncasseerd worden.

Inmiddels is dit aangepast en in het vervolg zal ook het voorschot inzichtelijk gemaakt worden op de facturen.
Het kan zo zijn dat de factuur die nu klaar staat al gedraaid was voor deze aanpassing is gedaan. Dan is het op deze factuur nog niet inzichtelijk.
Ik heb hieronder een aantal links voor je neergezet met meer informatie over het gebruikslimiet en het betalen van een voorschot.
Omdat ik geen inzage heb in je klantgegevens op de community zou je als je hier meer vragen over hebt het beste even contact op kunnen nemen met de Simpel Klantenservice.

Reageer