Skip to main content
Antwoord

Waarom is mij bedrag zo hoog

  • March 16, 2019
  • 1 reactie
  • 219 Bekeken

Parker23
min telefoon rekening klopt niet ik heb maar een keer 1000 mb gebruik en 3x 250 mb gebruik waarom is mijn bedrag 60 euro geworden

Beste antwoord door Astrid

Hi Parker,

Vanuit de community heb ik jammer genoeg geen inzage in je persoonlijke gegevens. Voor meer informatie en uitleg over je factuur adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Wellicht heb je iets aan één van de volgende topics op de community: opbouw factuur en hogere factuur.

Groet, Astrid

1 reactie

Astrid
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • March 18, 2019
Hi Parker,

Vanuit de community heb ik jammer genoeg geen inzage in je persoonlijke gegevens. Voor meer informatie en uitleg over je factuur adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Wellicht heb je iets aan één van de volgende topics op de community: opbouw factuur en hogere factuur.

Groet, Astrid