Beantwoord

5G netwerk beschikbaar

  • 29 March 2021
  • 5 reacties
  • 14562 Bekeken

 

Is er al wat meer bekent wanneer 5g beschikbaar word?

icon

Beste antwoord door Phil 29 March 2021, 12:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @KEasa,

Op dit moment bieden wij nog geen 5G aan bij Simpel. Of en wanneer dit aangeboden zal worden, dat durf ik niet te zeggen.

In dit topic heb ik gereageerd op een vergelijkbare vraag en om het centraal te houden sluit ik dit topic en zullen we updates in het andere topic plaatsen.

Groetjes,

Phil

Ik vraag me af , of er daadwerkelijk wel ooit een 5g netwerk beschikbaar komt bij simpel ?. Kan toch nooit zo lang duren , want het is een aftakking van t-mobile!!!. Hoe simpel kan dit nu zijn🤔. Hoe lang gaat dit nu duren ,?. Iedereen vraagt dit , en krijgt maar vaag antwoord. Help ons uit die nare droom , en kom met de cijfers.

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @smietje,

Welkom op onze community!

Het is begrijpelijk dat je graag specifieke informatie wenst te ontvangen over het 5G netwerk. Echter is dat nog niet bekend, het is zeer zeker wel de bedoeling dat we 5G gaan aanbieden, echter wil ik je toch nog even om geduld vragen. Wanneer alles rond is, zal je hier meer informatie over ontvangen.

Groet,

Mila

Phil, de info mag een paar maanden oudzijn. De vraag naar 5g met een Simpel abo blijft relevant. Is er binnen Simpel/T-Mobile een plan voor de uitrol? Als T-Mobile al (min of mee);landelijke 5g dekking heeft, wanneer volgt Simpel dan?

Reputatie 4
Badge +8

Phil, de info mag een paar maanden oudzijn. De vraag naar 5g met een Simpel abo blijft relevant. Is er binnen Simpel/T-Mobile een plan voor de uitrol? Als T-Mobile al (min of mee);landelijke 5g dekking heeft, wanneer volgt Simpel dan?

Hi @Ernst Hugo,

De vraag is zeker nog relevant, de informatie hierboven echter ook nog. Op het moment dat het wordt uitgerold brengen we onze klanten daarvan op de hoogte.