Skip to main content

Waarom kan ik maar 4 gb gebruiken van mijn 8gb abonnement?

Hoi @CGHvanTilburg-simpel,

Welkom op onze community! 

Dat is gek! Als je een 8GB bundel hebt dan moet je natuurlijk wel gewoon gebruiken moeten kunnen maken van jouw bundel. Heb je al eens geprobeerd om jouw toestel opnieuw op te startten? Je zou ook even kunnen controleren en of je wellicht een limiet hebt ingesteld in jouw toestel instellingen, waardoor jouw internet automatisch stopt. Ook kan je jouw simkaart in een andere toestel testten om te controleren en of dit probleem wellicht door een toestel instelling wordt veroorzaakt.  Indien deze adviezen niet hebben geholpen dan raad ik je graag aan om contact met ons op te nemen zodat wij inhoudelijk met je mee kunnen kijken naar jouw abonnement en uiteraard zoeken wij samen met jou naar een oplossing hiervoor. 

Hopelijk is het probleem snel opgelost en kan je snel weer internetten 😊

Groetjes, Noor 
Simpel


Reageer