Ik kreeg maandag 12 mei een berichtje met 80% data verbruikt. Direct daaropvolgend een bericht met 100% bereikt. Prima zou je zeggen want niets deed het meer nadat die 100% melding was geweest. 0 verbinding. Dit was tussen 12:00 - 18:00.
En wat schetst mijn verbazing. Nu rekent men 60 voor 1020 MB dat verbruikt is, tussen 18:00 - 00:00.
Maar … toen was ik gewoon thuis. (daar is wifi) en heb ik mijn toestel niet gebruikt.
Ik ben dus heel benieuwd naar dit bedrag en vooral de 1020 mb die op magische wijze is verbruikt. Op basis van meerdere klachten uit het verleden lijkt dit gewoon een moderne vorm van diefstal.
Voor mij geen simpel meer in elk geval.
Bizar hoge factuur wegens 1020MB buiten bundel.
Beste antwoord door Snowboard
Hi
Ik ben dus heel benieuwd naar dit bedrag en vooral de 1020 mb die op magische wijze is verbruikt. Op basis van meerdere klachten uit het verleden lijkt dit gewoon een moderne vorm van diefstal.
Voor mij geen simpel meer in elk geval.
Ik zou eerst onderzoeken wat er gebeurt is en waarom..
Je telefoon is je beste getuige. Welk merk en type telefoon heb je? Heb je een datamanager app geïnstalleerd? Nee, dan zou ik dat alsnog altijd doen. Deze monitor registreert data gebruik, mobiel data en via WiFi. Kijk ook in de instellingen van WiFi dat geen mobiele data wordt geschakeld bij minder signaal van het WiFi netwerk.Android en IOS gebruiken hiervoor verschillende benamingen,. (IOS : WiFi assist.)
Zouden de werkelijke gemaakte kosten gerekend worden kwam je op een veel hoger bedrag uit. 1020 x €0,15 per MB.
Een uitgebreide reactie om goed te lezen wil ik je nog geven van een medewerker van Simpel, een moderator.
Succes!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.