Beantwoord

Dubbele data deals

  • 27 February 2021
  • 3 reacties
  • 621 Bekeken

Zo jammer dat de data verdubbeler alleen voor nieuwe klanten is of verlenging abonnement. Geef het gewoon ook aan je trouw klant. Zijn mijn €10 minder waard?

icon

Beste antwoord door Phil 1 March 2021, 14:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Andreas,
 

Welkom op onze Community.

Wij waarderen al onze klanten ten zeerste, ongeacht bijvoorbeeld het maandbedrag of het type abonnement. Als bestaande/trouwe klant beschik je over verschillende voordelen, zo kan je geregeld gebruikmaken van leuke acties en kortingen die in je Mijn Simpel account verschijnen. Daarnaast heb je de luxe om 6 maanden voor het einde van je contract al te verlengen. Dat is echter niet vereist, je kan vanaf dat moment ook wachten en verlengen op het moment dat er een aantrekkelijke actie is.

Groetjes,

Phil

Wat hebben wij als vaste klant aan acties en kortingen terwijl nieuwe klanten vervolgens het dubbele voor dezelfde prijs krijgen! Beetje de omgekeerde wereld niet.

En ik zou dus moeten wachten tot 6 maanden voor het einde van mijn contract voordat ik gebruik kan maken van deze actie! Moet ik wel een jaar wachten, gebruik makend van een internet bundel die niet toereikend genoeg is of meer gaan betalen voor een hoger abonnement.

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @RickE,

Ik kan begrijpen dat je ook gebruik wenst te maken van de Dubbele Data actie. Echter is dit, zoal alle andere acties, enkel beschikbaar voor bestaande klanten die de mogelijkheid hebben tot verlengen en daarbij en nieuw contract aangaan. Overigens ben je niet verplicht om te verlengen, zoals mijn collega Phil hierboven uitlegt. 

Je geeft aan dat je mobiele data niet toereikend genoeg is, in dat geval wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat ze aan de hand van je gegevens met je meekunnen kijken. 

Groet,

Mila

Reageer