Beantwoord

Kan er een blokkade op mijn Internet komen als mijn bundel op is?

  • 14 June 2019
  • 7 reacties
  • 1536 Bekeken

Hoi, ik ben perongeluk dik over mijn hele kleine bundel heen gegaan waardoor ik helaas een beetje veel moet bij betalen. Hoe kan ik instellen dat ik nooit over mijn bundel kan gaan? Dus dat ik bij 0 mb geen toegang meer heb tot het mobiele netwerk? Groetjes Lyndsay
icon

Beste antwoord door Johnny 14 June 2019, 21:34

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1
Badge +8
bij 0MB geen toegang meer tot het mobiele netwerk kan niet, maar er kan wel een plafond ingesteld worden. Voor meer informatie zie
https://www.simpel.nl/controle-over-je-kosten
Waarom kan dat niet ?
Het kan met een prepaid ook, dus ik vraag me af wat de reden is dat het volgens jullie niet kan.
Reputatie 3
Badge +7
@RuudT. prepaid en een abonnement zijn twee verschillende diensten.

Bij prepaid waardeer je vooraf een tegoed op, al het verbruik wordt van dit tegoed afgehaald. Met een abonnement betaal je een vast tarief voor eenzelfde hoeveelheid minuten, sms'jes en MB's per maand. Ga je in die maand over het tegoed heen? Dan wordt dit bedrag bovenop jouw abonnementskosten gerekend.
Reputatie 6
Hoi, ik ben perongeluk dik over mijn hele kleine bundel heen gegaan waardoor ik helaas een beetje veel moet bij betalen. Hoe kan ik instellen dat ik nooit over mijn bundel kan gaan? Dus dat ik bij 0 mb geen toegang meer heb tot het mobiele netwerk? Groetjes Lyndsay
Ik vraag me af of er wel iemand is die dit wil. @Sanne en @RuudT..
Absolute onzin. Er kan een limiet van 60 euro worden ingesteld. Ik zou niet eten waarom dit niet bij 1 euro kan ?
Enige reden die ik kan bedenken, 1 euro levert minder winst op dan 60 euro.
Reputatie 6
Beste RuudT.

Absolute onzin bestaat er niet. Ik respecteer je mening en verwacht van jou hetzelfde.

Dus dat ik bij 0 mb geen toegang meer heb tot het mobiele netwerk?

Ik haal hetgeen ik onderstreepte naar voren.
Stel je eens voor : je bent onderweg, onderweg krijg je pech. Je weet niet dat je telefoon data heeft gebruikt. Teller staat op 0 MB van de bundel, je databundel is op.

Je hebt géén toegang tot het netwerk. Je kunt niemand bereiken.
Zou je daar blij mee zijn?
Natuurlijk kan ik nog wel iemand bereiken, ik verbruik echt geen data als ik bel hoor. Daar heb ik mijn beltegoed voor. En anders mijn tweede simkaart.

Reageer