Beantwoord

Tijdelijk internet bundel

  • 18 April 2021
  • 3 reacties
  • 406 Bekeken

Goedendag

Ik ben op zoek naar een tijdelijke internet data abonnement met een sim card. Dus geen telefoon of sms. Ik wil deze gebruiken op de camping via een Mifi om tv te kunnen kijken. Het moet een 12Gb aansluiting zijn die ik na het gebruik ook weer kan opzeggen. Het kan eventueel ook een abonnement voor een half jaar zijn die ik dan weer opzeg. Is dit mogelijk en zo ja wat zijn de kosten van een dergelijke abonnement.

 

icon

Beste antwoord door Mila 19 April 2021, 13:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @tonvandenbosch,

Welkom op onze Community!

Als je een sim-only abonnement wenst, ben je op het juiste adres! 

Echter bieden wij enkel abonnementen aan met een looptijd van 1 of 2 jaar, eerder opzeggen is daarom niet mogelijk. Ook bieden wij geen bundels aan met alleen internet, al onze bundels zijn inclusief sms- en belminuten.

Mocht je ervoor kiezen om een abonnement met een looptijd van 1 jaar te nemen,  betaal je €14,50 voor een bundel van 6GB+6GB (tijdelijk dubbele data) - 250 minuten en 500 sms'jes. 

Succes!

Groet,

Mila

Dag Mila

Dank voor de snelle reactie. Ik heb nog enkele vragen. Kan ik als dit te weinig is bijkopen en zo ja wat zijn dan de prijzen. Dan nog een vraag over de actie. Als deze actie voorbij is en je zou een contract voor 6+6 hebben afgesloten vervalt dan de extra zes of geldt dit voor de volledige loopperiode.

En als laatste wat zijn de tarieven als er een contract voor twee jaar wordt afgesloten.

Dank en groet

Ton

 

 

Reputatie 2
Badge +8

Je kan zeer zeker MB's bijkopen @tonvandenbosch. Dit doe je door een MB-aanvuller te bestellen, de prijzen en verdere informatie tref je hier.

Wat betreft de dubbele data geldt de gekozen bundel zolang je abonnement loopt. Dit stopt dus niet, tenzij je zelf tussentijds een bundelwijziging doorvoert of verlengt met een nieuwe actie. Ook wanneer de looptijd van je contract is verstreken blijft de actie gelden, mits je wederom geen wijzigingen doorvoert. 

Als je ervoor kiest om de bundel van 6GB+6GB te bestellen met een looptijd van 2 jaar, betaal je maandelijks €13,50 abonnementskosten. Alle bundels vind je op de bestelpagina.

Succes!

Groet,

Mila

Reageer