F.A.Q.

Kan ik mijn abonnement afkopen?

  • 21 January 2019
  • 9 reacties
  • 16837 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Je kunt je abonnement niet voortijdig beëindigen door het af te kopen. Het afkopen van een abonnement brengt allerlei kosten voor Simpel met zich mee. Een van de redenen dat je bij ons zo goedkoop kunt internetten, bellen en sms’en is omdat we dergelijke afwijkende regelingen niet bieden.

Wél mag je bij Simpel al een half jaar voor de einddatum van je abonnement verlengen. Zo kun je al snel weer van de allerlaatste aanbiedingen voor nieuwe klanten profiteren.

9 reacties

Das idd balen denk zo de volgende keer wel beter na voordat ik weer een contract bij jullie afsluit voor twee jaar. Ik dacht ik koop het wel even af maar helaas

Idd vreemd dat vaste klanten niet beloond worden met tussentijdse verhoging van hun bundel als er weer een aanbieding op bijv tv komt om nieuwe klanten te trekken. Nu kan je 7 GB krijgen voor een 10-tje, maar mijn zoon zit nog 1,5 jaar vast aan zijn bundel van 5 GB voor een 10-tje omdat zijn abonnement destijds automatisch verlengd is. Zou een mooie geste zijn van Simpel om vaste klanten te belonen!

Reputatie 3
Badge +8

Idd vreemd dat vaste klanten niet beloond worden met tussentijdse verhoging van hun bundel als er weer een aanbieding op bijv tv komt om nieuwe klanten te trekken. Nu kan je 7 GB krijgen voor een 10-tje, maar mijn zoon zit nog 1,5 jaar vast aan zijn bundel van 5 GB voor een 10-tje omdat zijn abonnement destijds automatisch verlengd is. Zou een mooie geste zijn van Simpel om vaste klanten te belonen!

Als vaste klant kan je ook van deze actiebundel gebruikmaken, dat kan wanneer je het abonnement kan verlengen. Het verlengen van het abonnement kan al vanaf 6 maanden voor het einde van het huidige contract. In je Mijn Simpel account heb je in het tabblad ‘abonnement' dan een mogelijkheid staan om te verlengen. 

Weet Simpel niet dat abonnementen per maand opzegbaar zijn dan?

 

Dat is wettelijk geregeld.

Ook wij willen van het 2 jarig abonnement af, omdat wij beiden een telefoon van de werkgevers hebben gekregen.

Ik ben benieuwd hoe Simpel gaat reageren op ons verzoek.

 

Je kunt alleen een pratende computer aan de lijn krijgen, maar een medewerker spreken is haast een onmogelijke klus.

Nergens staat een telefoonnummer vermeld.

Weet Simpel niet dat abonnementen per maand opzegbaar zijn dan?

 

Dat is wettelijk geregeld.

Ook wij willen van het 2 jarig abonnement af, omdat wij beiden een telefoon van de werkgevers hebben gekregen.

Ik ben benieuwd hoe Simpel gaat reageren op ons verzoek.

 

Je kunt alleen een pratende computer aan de lijn krijgen, maar een medewerker spreken is haast een onmogelijke klus.

Nergens staat een telefoonnummer vermeld.

 

Reputatie 5
Badge +9

Weet Simpel niet dat abonnementen per maand opzegbaar zijn dan?

 

Dat is wettelijk geregeld.

Ook wij willen van het 2 jarig abonnement af, 

 

Hallo @John Bosch  

Ik zal me beperken tot de hoofdpunten. Het geven van wat advies. 

Lees ter informatie de algemene voorwaarden waar je mee akkoord bent gegaan punt 5 / 5.1 mocht dat nog niet gedaan zijn. 

 

Je kunt alleen een pratende computer aan de lijn krijgen, maar een medewerker spreken is haast een onmogelijke klus.

Nergens staat een telefoonnummer vermeld.

Op de Contactpagina vindt je alle informatie over hoe je de klantenservice kunt bereiken. 

Nog een aangename voortzetting van het weekend. 

 

Idd vreemd dat vaste klanten niet beloond worden met tussentijdse verhoging van hun bundel als er weer een aanbieding op bijv tv komt om nieuwe klanten te trekken. Nu kan je 7 GB krijgen voor een 10-tje, maar mijn zoon zit nog 1,5 jaar vast aan zijn bundel van 5 GB voor een 10-tje omdat zijn abonnement destijds automatisch verlengd is. Zou een mooie geste zijn van Simpel om vaste klanten te belonen!

Ik ben t helemaal met je eens. Bij vaste klanten mogen ze best het 5 GB abonnement van € 10,- kosteloos ophogen naar de 7 GB (huidige abonnement). Is ook reden voor mij om mijn huidige 2-jarige abonnement volgend jaar niet meer te verlengen. Vodafone heeft twee weken terug alle lopende abonnementen met 5GB gratis opgehoogd. Het Red Together extra abonnement kost € 15,- extra als je deze koppelt aan een ander Vodafone abonnement en krijg je dubbele data. Van 100GB naar 200GB. Erg handig en een stuk goedkoper als er al een abonnement binnen t gezin is. Daar kan Simpel niet tegenop. Helaas moet ik nog wel een jaar wachten.

Simpel is zo klantonvriendelijk.

ik ben blij als ik er volgend jaar in september vanaf ben, wat een bagger provider.

Ze kunnen niet eens een onbeperkte databundel aanbieden.

Reputatie 5
Badge +9

Nou nou zeg, dat is wel een beetje kort door de bocht. Je weet denk ik wel dat er een verschil bestaat tussen premium providers en prijsvechters. Bij het aangaan van het contract heb je een keuze gemaakt naar wat je het beste aanstond. Je hebt een keuze gemaakt van het aanbod. En daarbij ben je toen ook akkoord gegaan met de  voorwaarden. Controle, zelfonderzoek hoort bij een stukje verantwoordelijkheid die iedereen heeft.

Reageer