Beantwoord

Waarom moet ik bijbetalen voor 'verbruikskosten buiten bundel' terwijl ik niet eens over mijn bundel heen zit?

  • 30 October 2019
  • 1 reactie
  • 468 Bekeken

Hallo,

 

In de factuur die ik deze maand kreeg staat dat ik 23,80 moet bijbetalen wegens verbruik buiten bundel. Als ik echter naar de mobiele gegevens op mijn mobiel kijk ben ik helemaal niet over mijn bundel heen gegaan… Ik heb 5 GB internet per maand en zit nu op 4,96 GB. 

 

Als ik niet over mijn bundel ben heengegaan, hoe kan ik dan toch kosten buiten mijn bundel moeten betalen?

 

En dit terwijl ik notabene ook nog een MB-aanvuller van 1000 GB voor 7 euro heb aangevraagd vorige week, met dit inbegrepen zou ik nu op de 4,96 v/d 6 GB zitten… Ik snap werkelijk niet hoe ik dan toch kosten buiten mijn bundel gemaakt kan hebben…

 

Ik heb het over factuurnummer ********* en klantnummer ******** (verwijderd i.v.m. privacy)

 

Graag hoor ik hierover terug.

 

Mvg.

icon

Beste antwoord door Youp 31 October 2019, 16:21

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8

Hallo @TijmenFolmer,

 

Welkom op onze community!

 

Omdat ik niet hier inhoudelijk over je abonnement kan praten, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij gaan dan samen met jou kijken hoe het komt dat je extra kosten moet betalen.

 

Succes!

 

Groet,

 

Youp

Reageer