Ik heb vanmorgen een systeemupdate geïnstalleerd (android11) en nu heb ik al vanaf vanmorgen een melding op mijn mobiel staan: Modus voor noodoproepen. Geen dataverbinding tot 8:51. Als ik erop klik dan krijg ik de vraag of ik dit wil uitschakelen. Ik druk op ja. Dan gaat ie dat verwerken en daar blijft ie in hangen in t verwerken.
Hier hetzelfde probleem, oplossing per ommegaande gewenst.
Goedemorgen
Welkom op onze community!
Erg vreemd dat deze melding blijft staan na de update. Hebben jullie het toestel al eens opnieuw opgestart en de simkaart eruit gehaald en opnieuw erin geplaatst? En de belangrijkste vraag: Kunnen jullie wel bellen en internetten? Zo niet, is het raadzaam om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we, aan de hand van jullie gegevens met jullie mee kunnen kijken.
Succes!
Groet,
Mila
Goedemiddag Mila,
bellen en internetten gaat prima.
Opstarten en SIM verwijderen reeds gedaan met geen gevolg.
Ondanks dat alles gewoon functioneert is deze update toch niet geheel ok
groet!
AJ
Is er al een oplossing voor dit probleem, Simpel. Hier hetzelfde probleem. Gisteren met de klantenservice gebeld en naar de instellingen van mijn telefoon laten kijken. Ook mijn simkaart in andere telefoon geprobeerd. Daar werkt de simkaart wel. Ik kreeg het advies naar een telefoonwinkel te gaan. Maar kennelijk ligt het dus niet aan de telefoon. Graag een reactie.
Heb je al geprobeerd om bij instellingen, terugzetten naar fabrieksinstellingen de netwerkinstellingen te resetten?
Hier hetzelfde probleem. Dataverbinding via het telefoonnetwerk werkt niet meer sinds deze Android update. Alleen nog data via wifi. Herstarten helpt niet. Het betreft een melding van de Android app telefoonservices.
Ook bij KPN wordt dit gemeld.
Is een Android-bugje kennelijk.
Er staat ook een, tijdelijke, oplossing:
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.