Beantwoord

Abbonement niet goed verlengt

  • 27 July 2021
  • 6 reacties
  • 237 Bekeken

Gisteren abbonnement verlengt via de app. Lekker voor de vakantie 3 gb meer. Netjes in de app de verlenging bevestig en in de app debevestiging gekregen dat het morgen ingaat. Helaas vandaag in de app staat de verlenging er niet meer in. Simpel gebeld probleem uitgelegd. Antwoord maar u heeft geen email ontvangen van de bevestiging dus u probleem. Wanneer de app aangeeft dat de verlenging doorgekomen is ga je ervan uit dat het goed is. Heb al jaren meerdere abonnementen bij simpel dit is wat ze doen met de vaste klanten. Vanuit simpel nul service. Niet we zullen even kijken waarom het niet doorgezet is maar gelijk dat we zelf wat fout hebben gedaan. Niks wat vervelend of we kunnen de verlenging  toch een dag later in laten gaan.l of we geven u wat extra gb deze maand. Er is heel veel mogelijk maar lijkt erop dat de wil er niet is. Jammer dit. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 July 2021, 10:55

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Beste @Petervanhien ,

Leuk dat je het abonnement bij ons wilt verlengen.

In de app staat bij het verlengen zelf altijd aangegeven per wanneer de verlenging van start gaat. Dat is echter geen bevestiging van de verlenging op zich. De bevestiging van het verlengen zelf verschijnt op het moment dat je bundels hebt geselecteerd, het overzicht hebt gecheckt, akkoord bent gegaan met de voorwaarden en de verlenging definitief hebt bevestigd. Daarna krijg je ook een e-mail waarin de verlenging van je abonnement wordt bevestigd. Het feit dat de e-mailbevestiging ontbreekt, toont ook aan dat de verlenging in Mijn Simpel niet volledig is doorgevoerd.

Hoe ongelukkig de situatie ook is, de enige optie die er dan ligt is om het abonnement alsnog te verlengen en de verlenging volledig door te voeren via Mijn Simpel. De nieuwe bundels gaan dan in vanaf de start van de nieuwe bundelperiode.

Groetjes,

Phil

Beste Phil,

Jammer dat je de schuld van het niet doorvoeren van verlenging bij de klant neerlegt. 

Ik heb vaker verlengd via de app en is altijd goed gegaan. Nu kreeg ik netjes op de app van mijn andere nummer dat de verlenging morgen ingaat. Ik heb de dag van verlening gebeld maar kreeg alleen jammer. Maar u heeft geen email gekregen. Niet wat is er fout gegaan etc. Die dag zou de nieuwe verlenging in moeten gaan had ook die dag nog gekunt om door te voeren. Ook een tussen oplossing was niet te bespreken. Wat ik nog het meeste mis is dat er niet eens gekeken is of er toevallig een storing in de app was of iets dergelijks.

 

Hi @Petervanhien

Jammer om te lezen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. 

Wij hebben dit gecontroleerd en er is geconstateerd dat er op dit moment geen storing actief was, waardoor ik zo niet kan achterhalen waarom het niet is gelukt om het contract op dit moment te verlengen. Het is niet mogelijk om de contractvernieuwing eerder in te laten gaan, het is namelijk niet mogelijk om dit systematisch aan te passen. 

Mocht je geen bevestiging ontvangen, dan is het raadzaam om hier direct contact over op te nemen zodat wij de verlenging alsnog zo spoedig mogelijk kunnen doorvoeren. Daarnaast kan je altijd in Mijn Simpel inzien of de contractvernieuwing daadwerkelijk is bevestigd. 

Groet, 

Lisa

Beste Lisa,

 

Contract verlenging zoals eerder aangegeven was in de app bevestigd. Daarom ook mijn eerdere contact. 

Maar ben er wel klaar mee. 

Ik ga wel naar youfone deze hebben een leuke actie en wanneer mijn andere contracten aflopen haal ik deze ook weg.

 

 

 

 

Heb mijn cotract verleng maar heb niet gekregen wat is beloofd 10G

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Jantina Biemold,

 

Wat vreemd! 

 

Ik wil je vragen contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij kunnen nagaan.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer