Beantwoord

E-mail over niet geplaatste bestelling ontvangen

  • 14 March 2021
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist van Simpel een email ontvangen waarin word vermeld dat ik nóg een abonnement heb afgesloten.

Ik vind dit merkwaardig en misleidend aangezien ik pas geleden maar één abonnement bij Simpel heb afgesloten. Dus voor de duidelijkheid, ik heb geen tweede abonnement bij jullie afgesloten.

Hebben meerdere klanten hier ervaring mee? Moet ik dit negeren of is er iemand anders op mijn naam actief?
Graag zou ik een toelichting willen ontvangen, met hoe jullie er op gekomen zijn dat ik een tweede abonnement bij Simpel heb afgesloten.
 
Graag hoor ik van jullie.
 
mvg
icon

Beste antwoord door Phil 15 March 2021, 14:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @DenD92,

Zeer begrijpelijk dat je hier vragen over hebt!

Wellicht heeft iemand een bestelling geplaatst en daarbij een typefout in het e-mailadres gemaakt waardoor jouw e-mailadres per ongeluk is ingevoerd. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, dan kijken we samen met jou naar de bestelling en gaan we op onderzoek uit.

Groetjes,

Phil

Reageer