Ik heb zojuist van Simpel een email ontvangen waarin word vermeld dat ik nóg een abonnement heb afgesloten.
Ik vind dit merkwaardig en misleidend aangezien ik pas geleden maar één abonnement bij Simpel heb afgesloten. Dus voor de duidelijkheid, ik heb geen tweede abonnement bij jullie afgesloten.
Hebben meerdere klanten hier ervaring mee? Moet ik dit negeren of is er iemand anders op mijn naam actief?
Graag zou ik een toelichting willen ontvangen, met hoe jullie er op gekomen zijn dat ik een tweede abonnement bij Simpel heb afgesloten.
Graag hoor ik van jullie.
mvg
Beste antwoord door Phil
Goedemiddag @DenD92,
Zeer begrijpelijk dat je hier vragen over hebt!
Wellicht heeft iemand een bestelling geplaatst en daarbij een typefout in het e-mailadres gemaakt waardoor jouw e-mailadres per ongeluk is ingevoerd. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, dan kijken we samen met jou naar de bestelling en gaan we op onderzoek uit.
Wellicht heeft iemand een bestelling geplaatst en daarbij een typefout in het e-mailadres gemaakt waardoor jouw e-mailadres per ongeluk is ingevoerd. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, dan kijken we samen met jou naar de bestelling en gaan we op onderzoek uit.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.