Telefoon geeft telkens foutmelding aan ,als ik de factuur of verbruik wil bekijken.Zegt dan Laadfout bestanden met een niet ondersteunde indeling zijn niet geïmporteerd..Dit kon ik altijd wel inzien.Wat is er mis?
Bladzijde 1 / 1
Hi
Welkom op onze community!
Ik ga ervan uit dat je deze problemen ervaart met de Mijn Simpel app op je toestel. In deze topic legt mijn collega Phil uit wat je kan doen om app-gerelateerde problemen op te lossen.
Kan je de facturen en specificaties wel openen vanuit een webbrowser?
Succes!
Groet,
Mila
Heb de simpelapp opnieuw geïnstalleerd maar dat gaf geen verbetering.Ook inloggen via jullie website lukte niet.Blijft aangeven Bestanden met een niet ondersteunde indeling zijn niet geïmporteerd. Waar zit de fout nu ?Ik heb geen idee eerlijk gezegd.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.