Skip to main content

Dit artikel bevat verouderde informatie. Raadpleeg het nieuwe artikel over de verbeteringen en actuele instructies. 

‘Heb je wel een account maar ben je je inloggegevens vergeten? Ga dan naar Mijn Simpel en klik op de link 'Inloggegevens vergeten?'.

Je ontvangt dan een e-mail met een link waarmee je nieuwe inloggegevens kunt aanmaken. Controleer ook je postvak ongewenste mail of de mail daarin terecht is gekomen.”

> Ik ontvang geen link, na meerdere pogingen met e-mailadres, klantnummer, of 06-nummer. en in verschillende browsers. Alle spamboxen en reclame afgezocht. Ik ontvang niets. Hoe krijg ik nu toegang? 


Goedemiddag @wan,

Welkom op onze community!

Vervelend om te leze dat je geen herstellink ontvangt. Ik adviseer je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij aan de hand van je gegevens kunnen nagaan of er blokkades zijn gezet op je e-mailadres. 

Succes!

Groet, 

Mila