Beantwoord

Opzegtermijn overstappen andere provider

  • 9 September 2019
  • 3 reacties
  • 2796 Bekeken

Badge
Mijn abonnement verloopt deze maand en ik wil overstappen naar een andere aanbieder. Je kunt pas 30 dagen van tevoren een contract afsluiten bij een andere aanbieder maar hoeveel dagen van tevoren moet ik hebben opgezegd? Ik wil namelijk niet dat simpel mijn abonnement automatisch gaat verlengen.

Alvast bedankt voor de reactie
icon

Beste antwoord door Youp 11 September 2019, 11:18

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +8
Hi @LuukvanDuijnhoven

Leuk dat je een topic bent gestart!

Wanneer je met nummerbehoud wilt overstappen naar een andere provider, hoef je alleen maar een bestelling te plaatsen bij je nieuwe provider. Zij zeggen dan jouw abonnement bij ons op. Je hebt bij Simpel altijd één maand opzegtermijn.

Voorbeeld: Je hebt een contract tot 05-10-2019 en jij of je nieuwe provider zegt jouw abonnement op 10-9-2019 op, loopt je abonnement vanaf 10-9-2019 nog 1 maand door.

Succes!

Groet,

Youp

Ik ben van plan over te stappen met nummerbehoud.

Mijn abonnement bij Simpel loopt t/m 31 januari.

Omdat ik niet 30 dagen vantevoren heb opgezegd, loopt mijn abbo gewoon door en is maandelijks opzegbaar ?

Als ik bijvoorbeeld vandaag zou opzeggen, dan loopt mijn abbo t/m 6 februari ?

Dus de nieuwe provider (Delta mobiel) zou in dit voorbeeld mijn nummer per 7 februari kunnen over nemen ?

 

Hi @WaKaManG

Wat jammer dat je ons gaat verlaten.

Zodra de einddatum is verstreken, loopt het abonnement door zoals je gewend bent en is je abonnement inderdaad maandelijks opzegbaar. 
Mocht je het nummer mee willen nemen naar jouw volgende provider, dan hoef je het abonnement niet zelf op te zeggen. 

Delta Mobiel regelt na de bestelling de overstap met Simpel. Afhankelijk van je nieuwe provider zou je dan ongeveer per 7 februari kunnen overstappen. 

Groet, 

Lisa

Reageer