Alvast bedankt voor de reactie
Leuk dat je een topic bent gestart!
Wanneer je met nummerbehoud wilt overstappen naar een andere provider, hoef je alleen maar een bestelling te plaatsen bij je nieuwe provider. Zij zeggen dan jouw abonnement bij ons op. Je hebt bij Simpel altijd één maand opzegtermijn.
Voorbeeld: Je hebt een contract tot 05-10-2019 en jij of je nieuwe provider zegt jouw abonnement op 10-9-2019 op, loopt je abonnement vanaf 10-9-2019 nog 1 maand door.
Succes!
Groet,
Youp
Ik ben van plan over te stappen met nummerbehoud.
Mijn abonnement bij Simpel loopt t/m 31 januari.
Omdat ik niet 30 dagen vantevoren heb opgezegd, loopt mijn abbo gewoon door en is maandelijks opzegbaar ?
Als ik bijvoorbeeld vandaag zou opzeggen, dan loopt mijn abbo t/m 6 februari ?
Dus de nieuwe provider (Delta mobiel) zou in dit voorbeeld mijn nummer per 7 februari kunnen over nemen ?
Hi
Wat jammer dat je ons gaat verlaten.
Zodra de einddatum is verstreken, loopt het abonnement door zoals je gewend bent en is je abonnement inderdaad maandelijks opzegbaar.
Mocht je het nummer mee willen nemen naar jouw volgende provider, dan hoef je het abonnement niet zelf op te zeggen.
Delta Mobiel regelt na de bestelling de overstap met Simpel. Afhankelijk van je nieuwe provider zou je dan ongeveer per 7 februari kunnen overstappen.
Groet,
Lisa
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.