Beantwoord

Verlengen abonnement, kan ik terug naar mijn oude abonnement

  • 29 October 2019
  • 2 reacties
  • 1493 Bekeken

Badge

Mijn contract loopt/liep af op 27 november. Ik had begrepen dat ik moest verlengen om niet tegen extra kosten aan te gaan lopen. Helaas was het abonnement dat ik had niet meer beschikbaar, dus een andere gekozen. Even duur, maar minder belminuten en mb.

Ik ging ervan uit dat dit dan aan zou sluiten op mijn huidige abonnement, dus per 27 november.

Helaas bleek dit niet zo te zijn. Maar wat ik veel erger vind is dat ik het abonnement dat ik had gewoon door had kunnen laten lopen onder dezelfde voorwaarden. Als ik dat had geweten had ik nooit verlengt. Gelukkig kwam ik er op tijd achter, dacht ik. Mijn nieuwe abonnement was nog te annuleren. Mijn oude, dat nog een maand geldig was, kon ik echter niet meer terug krijgen. 

Ik baal hier enorm van. En ben nu ook al bijna door mijn belminuten van deze maand heen door het lang in de wacht staan bij de klantenservice, die me dus niet eens kon helpen 😕 

Extra belminuten kan ik pas vanaf volgende periode activeren. Terwijl extra mb wel meteen geldig is, vreemd. 

 

icon

Beste antwoord door Youp 31 October 2019, 11:37

Bekijk origineel

2 reacties

 Dus je kunt gewoon ervoor kiezen om je huidige abonnement met dezelfde voorwaarden te behouden als je gaat verlengen?

Mijn abonnement loopt af op 7 juni 2020.

Badge +8

Hi @Elvira & @Mesut,

 

Welkom op onze community!

 

@Elvira

Elke klant heeft bij een verlenging een herroepingsrecht van 14 dagen na het aanvragen van de verlenging. Dit herroepingsrecht wil zeggen dat de klant het recht heeft om af te zien van de nieuw gekozen bundel en de nieuwe contracttermijn van 1 of 2 jaar.

Het herroepingsrecht wil niet zeggen dat de klant dan ook het recht heeft om de oude bundel met oude voorwaarden weer terug te krijgen. De klant heeft dit contract met bijbehorende voorwaarden namelijk stopgezet door de verlenging te bevestigen op Mijn Simpel.

 

@Mesut,

Je kan er zeker voor kiezen om je abonnement met dezelfde voorwaarden door te laten lopen. Je hoeft hier niets voor te doen. Jouw abonnement wordt dan automatisch maandelijks verlengd.

 

Fijne dag!

 

Groet,

 

Youp

Reageer