Beantwoord

Gedwongen opzegging

  • 5 maart 2020
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Vanuit Simpel heb ik begrepen dat mijn abonnement wordt stopgezet, omdat 2G gaat verdwijnen.

Nu ben ik bij Simpel omdat ik een Simpel abonnement wilde (ik heb het goedkoopste abonnemnet) , maar dit kon ik wel afsluiten, maar na een paar maanden werd mij dit gezegd. Een overstap naar een andere provider wordt niet geregeld.

Een wijziging van mijn abonnenment, naar prepaid moet dan toch wel lukken, met nummerbehoud?

Dit stukje service kan toch wel geboden worden?

 

Wie heeft ook zulke ervaringen of tips?

 

icon

Beste antwoord door Joachiem 9 maart 2020, 14:04

Hoi @Beltbrother leuk dat je aanwezig bent op de Community! Omtrent nummerbehoud kun je het beste contact opnemen met je nieuwe provider en je nummer van Simpel invoeren. Je nieuwe provider geeft vervolgens aan of nummerbehoud met je nummer mogelijk is. Collega Josephine heeft over 2G een post gemaakt, zie hier.

Groetjes Joachiem

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Waarom wil je per se 2G?

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Beltbrother leuk dat je aanwezig bent op de Community! Omtrent nummerbehoud kun je het beste contact opnemen met je nieuwe provider en je nummer van Simpel invoeren. Je nieuwe provider geeft vervolgens aan of nummerbehoud met je nummer mogelijk is. Collega Josephine heeft over 2G een post gemaakt, zie hier.

Groetjes Joachiem

Reageer