Beantwoord

Help nummerbehoud abonnement

  • 24 February 2021
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Beste,

Ik heb een aantal dagen geleden een abonnement bestelt, sim only met nummerbehoud van Hollandsnieuwe. Maar ik kom er nu achter dat mijn abonnement dan pas over een maand in gaat. Mijn abonnement bij Hollandsnieuwe houdt per 1 maart op. Mijn abonnement van Simpel gaat 24 maart in. Ik dacht te hebben gezien dat het twee werkdagen duurde om een abonnement af te sluiten maar kennelijk toch niet. 


Is er een mogelijkheid dat mijn abonnement eerder in gaat hier?

 

Zo niet, kan ik in de tussentijd wel gewoon gebruik maken van Whatsapp? Sms en bellen neem ik aan van niet. 

 

Ik hoor graag van jullie! 

 

Met vriendelijke groeten, 

 

Marit 

icon

Beste antwoord door Mila 25 February 2021, 18:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Hi @marit.mm,

Welkom op ze onze community!

Wat leuk dat je overstapt, wederom welkom bij Simpel.

Bij het bestellen met nummerbehoud moet je altijd rekening houden met 1 maand opzegtermijn. Je kan daarom je abonnement niet eerder in laten gaan, echter hoef je je geen zorgen te maken want je abonnement bij je huidige provider blijft gewoon actief tot overstapdatum. Vervolgens zal je een aangepast factuur van hen ontvangen voor de dagen dat je nog gebruik hebt gemaakt van het abonnement.

Alvast veel plezier gewenst van je Simpel abonnement!

Groet,

Mila

Reageer