Ik krijg een foutmelding op het moment dat ik de MostWantedDeal wil bestellen (gaat om een verlenging van huidige SimOnly-abonnement).
Bladzijde 1 / 1
Hi @Martine ,
Wat leuk dat je actief bent op onze community!
Uiteraard ook erg leuk om te lezen dat jij jouw abonnement wilt verlengen bij ons!
Je kunt nog proberen om het abonnement op een andere manier te verlengen (PC/laptop/telefoon/tablet). Misschien dat het dan wel lukt.
Lukt dit ook niet? Wil ik je vragen om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice, omdat de foutmelding voor mij niet bekend is. Zij kunnen dan samen met jou bekijken wat er mis gaat.
Succes!
Groet,
Youp
Wat leuk dat je actief bent op onze community!
Uiteraard ook erg leuk om te lezen dat jij jouw abonnement wilt verlengen bij ons!
Je kunt nog proberen om het abonnement op een andere manier te verlengen (PC/laptop/telefoon/tablet). Misschien dat het dan wel lukt.
Lukt dit ook niet? Wil ik je vragen om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice, omdat de foutmelding voor mij niet bekend is. Zij kunnen dan samen met jou bekijken wat er mis gaat.
Succes!
Groet,
Youp
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.