Beantwoord

MostWantedDeal bestellen via mijn simpel

  • 1 August 2019
  • 1 reactie
  • 250 Bekeken

Ik krijg een foutmelding op het moment dat ik de MostWantedDeal wil bestellen (gaat om een verlenging van huidige SimOnly-abonnement).
icon

Beste antwoord door Youp 2 August 2019, 15:22

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi @Martine,

Wat leuk dat je actief bent op onze community!

Uiteraard ook erg leuk om te lezen dat jij jouw abonnement wilt verlengen bij ons!

Je kunt nog proberen om het abonnement op een andere manier te verlengen (PC/laptop/telefoon/tablet). Misschien dat het dan wel lukt.

Lukt dit ook niet? Wil ik je vragen om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice, omdat de foutmelding voor mij niet bekend is. Zij kunnen dan samen met jou bekijken wat er mis gaat.

Succes!

Groet,

Youp

Reageer