Beantwoord

Nummerbehoud andere provider

  • 30 April 2019
  • 2 reacties
  • 364 Bekeken

Hallo, ik ben laatst van simpel naar tele2 geswitcht. Mijn telefoonnummer (06xxxxxxxx) zou ik graag willen houden aangezien ik anders heel veel gedoe zou krijgen met mijn werk. Maar vandaag kreeg ik tot mijn grote verbazing een mail van tele2 dat jullie daar niet aan mee wilden werken. Ik zou graag willen weten waarom het niet kan.
Mmijn postcode is xxxx xx.
Met vriendelijke groet
Nare Anbarchian
icon

Beste antwoord door Youp 1 May 2019, 14:20

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +8
Hallo Nare,

De medewerkers van de klantenservice van Simpel zullen hier niet inhoudelijk gaan reageren op zaken. Daarom raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice.

Groet!
Wat een belachelijk antwoord!!

Nare, hopelijk heb je iets aan deze link en antwoord?

Volgens mij moet Simpel hier dus gewoon aan meewerken...

Reageer