Hallo, ik ben laatst van simpel naar tele2 geswitcht. Mijn telefoonnummer (06xxxxxxxx) zou ik graag willen houden aangezien ik anders heel veel gedoe zou krijgen met mijn werk. Maar vandaag kreeg ik tot mijn grote verbazing een mail van tele2 dat jullie daar niet aan mee wilden werken. Ik zou graag willen weten waarom het niet kan.
Mmijn postcode is xxxx xx.
Met vriendelijke groet
Nare Anbarchian
Bladzijde 1 / 1
Hallo Nare,
De medewerkers van de klantenservice van Simpel zullen hier niet inhoudelijk gaan reageren op zaken. Daarom raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice.
Groet!
De medewerkers van de klantenservice van Simpel zullen hier niet inhoudelijk gaan reageren op zaken. Daarom raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice.
Groet!
Wat een belachelijk antwoord!!
Nare, hopelijk heb je iets aan deze link en antwoord?
Volgens mij moet Simpel hier dus gewoon aan meewerken...
Nare, hopelijk heb je iets aan deze link en antwoord?
Volgens mij moet Simpel hier dus gewoon aan meewerken...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.