Beantwoord

Nummerbehoud opzegtermijn

  • 10 February 2021
  • 2 reacties
  • 315 Bekeken

DRINGEND!!! 
Morgen loopt mijn abonnement af bij Simpel. 
Ik heb bij mijn nieuwe provider aangevraagd om mijn nummer te behouden. Echter heeft Simpel doorgegeven dat mijn nummer vanaf 09.03.2021 door de nieuwe provider overgenomen mag worden. Dit zou betekenen dat ik een maand lang niet kan bellen of gebeld kan worden. 

Willen jullie aan Vodafone aub doorgeven dat zij vanaf morgen mijn nummer mogen overzetten?

Ik hoor graag z.s.m.
Alvast dank! 

icon

Beste antwoord door Mila 11 February 2021, 18:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Heeft de nieuwe provider de  overstap aangevraagd? Je nummer wordt dan pas overgenomen op de dag dat je contract stopt.....Di loopt naadloos in elkaar over,  het abonnement wordt op de dag van de nummerovername pas stopgezet ......

Reputatie 2
Badge +8

Goedenavond @Anna277,

Welkom op onze community!

Jammer om te lezen dat je overstapt. Wat @Karin303 aangeeft is correct. Je hoeft je dus geen zorgen te maken omtrent je bereikbaarheid. Er zal dan een aangepaste factuur aangemaakt worden voor de dagen dat je nog gebruik hebt kunnen maken van het abonnement. Tevens wil ik je erop attenderen dat je óók bij overstappen een maand opzegtermijn moet hanteren. Dit is waarschijnlijk de reden dat je telefoonnummer per 9 maart vrijgegeven wordt. 

Groet,

Mila

Reageer