Skip to main content
Antwoord

overgaan van een zakelijk abonnement van KPN naar Simpel

  • February 11, 2019
  • 1 reactie
  • 445 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Ik probeerde zojuist via internet een SIM-only abonnement af te sluiten met automatische overgang van mijn zakelijke KPN abonnement naar Simpel met nummerbehoud.

Ik heb daar volgens het invulscherm een klantnummer nodig van Simpel.
Hoe kom ik aan een klantnummer...?

Beste antwoord door Ilan

Hallo Lex,

Wat leuk dat je overstapt naar Simpel!

Het klantnummer wat wij voor nummerbehoud van je vragen is het klantnummer van de verlatende provider, in dit geval van KPN.
Omdat je een zakelijke nummer hebt hebben wij het klantnummer nodig om je overstap mogelijk te maken.
Je klantnummer vind je op je KPN factuur of kan je opvragen bij de KPN helpdesk.

Alvast welkom en veel plezier met je nieuwe Abonnement.

Groet,
Ilan

1 reactie

Ilan
Community Manager
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2019
Hallo Lex,

Wat leuk dat je overstapt naar Simpel!

Het klantnummer wat wij voor nummerbehoud van je vragen is het klantnummer van de verlatende provider, in dit geval van KPN.
Omdat je een zakelijke nummer hebt hebben wij het klantnummer nodig om je overstap mogelijk te maken.
Je klantnummer vind je op je KPN factuur of kan je opvragen bij de KPN helpdesk.

Alvast welkom en veel plezier met je nieuwe Abonnement.

Groet,
Ilan