Helemaal tevreden heb ik bij Simpel een abonnement afgesloten en ben ik overgestapt met nummer behoud en naar ik meen zodoende mijn contract met Odido te hebben opzegt.
Echter werd mij met telefonisch contact met Odido een wat andere situatie geschetst, gezien mijn navraag over een ontvangen rekening met onbekende 06 nummer. En kreeg ik te horen van Odido, dat ik zou hebben aangegeven mijn oude abonnement niet te willen opzeggen en Odido mij zodoende een nieuw 06 nummer heeft toebedeelt. Waarop ik heb aangegeven bij Odido dat het echt niet de bedoeling is/was mijn oude abonnement te willen behouden, maar dat mijn mobiele abonnement met nummer behoud omgezet word naar Simpel en zodoende mijn contract met Odido dan ook opzeg. En werd ik doorverwezen naar Simpel om hierover klantcontact met jullie op te nemen om dit in goede banen te krijgen………………………….derhalve dit verhaal.
En weet ik zeker dat ik nergens heb aangegeven mijn oude abonnement aan te willen houden, maar ook geen sim kaart ontvangen, niet geactiveerd dan wel gebruikt te hebben.
En hoor ik graag……
Groeten, Johan