Hi @creaix
Wat balen om te lezen dat het zo is verlopen☹️
Bij het plaatsen van een bestelling heb je bij de optie Nummerbehoud ''Afkopen'' of ''Contract Voortzetting''.
Bij dit laatste, wordt jouw nummer overgenomen van de vorige provider, maar wordt er hierbij ook een nieuw willekeurig telefoonnummer geplaatst op het abonnement daar, dit loopt dan dus door en je hebt vervolgens twee abonnementen.
Dit is wat er gebeurd is vrees ik.
We kunnen en mogen binnenkomende verzoeken niet wijzigen. Daarom loopt je andere abonnement ook nog steeds.
Vervolgens hebben zij jou moeten inlichten, dat er een nieuwe nummer wordt toegewezen! Ik hoop dat je dit nog kan opzeggen bij je vorige provider!
Wij kunnen met je meekijken over wat de situatie precies is. Zou je ons hierover willen bellen?
Wij zijn op werkdagen van 9:00 tot 21:00, en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 te bereiken op 088-1005757.
Groeten, Dounia
Simpel