Beantwoord

Simpel zet abbonement stop na 3 maanden niet betalen. Vervolgens nummer wat ik al mijn hele leven gebruik kwijt

  • 17 October 2019
  • 2 reacties
  • 490 Bekeken

Beste simpel en lezers,

Ik ben super ontevreden over hoe het eraan toe gaat bij Simpel. Helaas is mijn abbonement stopgezet omdat ik het niet kon betalen. Een factuur van rond de 50 euro welke ik vervolgens direct geld voor heb geleend bij iemand anders om het wel te kunnen betalen.

maar om het toch even te relativeren. Het is wel oke als je perongeluk netflix thuis kijkt maar je vergeet dat je niet op de wifi zit. Vervolg? juist. Je betaald even 50 euro extra op je maand abbo omdat je nu het internetten bent. Ik vind het ronduit belachelijk hoe je eigenlijk met jullie gebruikers omgaan en eigenlijk misbruik hiervan maken. Daar komt in ieder geval bij dat ik dus nu mijn nummer kwijt ben. Al meerdere malen meer dan 50 euro heb betaald bij jullie alleen omdat ik niet door heb dat ik over mijn bundel heen ga en gewoonweg onmenselijke tarieven betaal. Eigenlijk ben ik het soort gebruiker waardoor de rest wel gewoon weg komt met een laag tarief. 

Maar wat ik het meest jammer vind is dat ik meerdere malen gebeld heb, van hier naar daar wordt gestuurd, niemand me kan of echt wil helpen. Oftewel jullie willen geen uitzondering maken. Maar ik vind het gewoon eigenlijk nergens op slaan dat je iemand zo even kan afsluiten en dan ik nu geen kant meer op kan. Ook bij andere providers kunnen ze me niet helpen met nummerbehoud. Je kan toch niet zomaar even alles afsluiten en het nummer verwijderen dat iemand al 20 jaar gebruikt. 

 

Zoiets is oprecht gewoon superkut. Bij deze vraag of er nog iets aan gedaan kan worden. 

icon

Beste antwoord door Youp 18 October 2019, 16:35

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +8

Hallo @user858,

 

Welkom op onze community!

 

Allereerst wil ik benadrukken dat het begrijpelijk is dat dit een vervelende situatie is. 

 

Je had een ´Plafond´ kunnen instellen waardoor je nooit zoveel buitenbundelkosten had hoeven te maken. Verder sturen wij altijd 80% en 100% notificaties als je bundel bijna op is.

 

Je hebt 60 dagen de tijd nadat je abonnement is afgesloten om nummerbehoud aan te vragen bij een andere provider. Wanneer het abonnement langer dan 60 dagen geleden beëindigd is, is het niet meer mogelijk om het telefoonnummer over te nemen naar een andere provider.

 

Groet,

 

Youp

 

 

Erg vervelend dat je zoveel moet betalen maar...

Je bent zelf verantwoordelijk voor de betalingen. Ik zie je alleen maar wijzen naar anderen, maar het ligt toch echt wel bij jou! Jij bent je wifi vergeten aan te zetten, niet een ander.

Reageer