Vervelend om te lezen dat je verbinding problemen hebt met je Simpel abonnement. Het is lastig te zeggen of het probleem aan de simkaart ligt of wellicht aan het netwerk. Als je naar deze topic gaat, krijg je enkele opties te zien die je wijzer kunnen maken. Als dit niet werkt, wil ik je toch vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice zodat we een kijkje kunnen nemen in je abonnement.
Vervelend om te lezen dat je verbinding problemen hebt met je Simpel abonnement. Het is lastig te zeggen of het probleem aan de simkaart ligt of wellicht aan het netwerk. Als je naar deze topic gaat, krijg je enkele opties te zien die je wijzer kunnen maken. Als dit niet werkt, wil ik je toch vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice zodat we een kijkje kunnen nemen in je abonnement.
Ik heb de link bekeken en thuis wat testjes gedaan.
Mijn moeder en zus hebben beide ook Simpel en ook bijna geen bereik op de plaatsen waar ik problemen onder vind. Met mijn Simyo (kpn) simkaart heb ik volledig bereik op deze plaatsen.
Simpel (T-Mobile) zal ik helaas moeten verlaten en overstappen op een Simyo abonnement.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.