Ik heb al meerdere malen telefonisch met de klantenservice gesproken maar zonder succes om mijn probleem op te lossen… ik zit nu dan ook al bijna 2 weken zonder service en dus onbereikbaar voor belangrijke telefoontjes. Toen ik mijn abonnement afsloot heb ik een fysieke simkaart gekregen. 2 weken terug heb ik via de app een eSim aangevraagd en ontvangen via de mail maar na 15 minuten van instellen kreeg ik de melding dat de eSim niet geactiveerd kon worden. In de instellingen van mijn telefoon zag ik de sim wel staan maar zonder service etc. Na het telefoon gesprek van net ben ik ‘geholpen’ door een nieuwe fysieke sim kaart naar mij op te sturen. Maar dit is niet wat ik wil. Ik wil een eSim omdat ik al een andere fysieke sim in mijn telefoon heb. En de Iphone 13 kan gebruik maken van een eSim dus daar kan het niet aanliggen. Ik hoop nu echt dat ik op een juiste manier geholpen wordt. Ik hoor graag van jullie. Op whatsapp ben ik al meerdere malen genegeerd. Dus hopelijk is 3 keer scheepsrecht.
eSim
Beste antwoord door Sevn
Hoi
Een toestel als de iPhone 13 ondersteunt eSIM inderdaad zonder probleem, dus daar zou het in principe niet aan moeten liggen. Voel je vrij om me een privébericht te sturen, zodat ik hier persoonlijk naar kan kijken. Vermeld dan even jouw 06-nummer, achternaam, geboortedatum en postcode + huisnummer. Ik kijk uit naar je reactie met deze gegevens. Alvast bedankt!
Groet,
Sevn
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.