Skip to main content
Antwoord

eSim

• August 11, 2025
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Ik heb al meerdere malen telefonisch met de klantenservice gesproken maar zonder succes om mijn probleem op te lossen… ik zit nu dan ook al bijna 2 weken zonder service en dus onbereikbaar voor belangrijke telefoontjes. Toen ik mijn abonnement afsloot heb ik een fysieke simkaart gekregen. 2 weken terug heb ik via de app een eSim aangevraagd en ontvangen via de mail maar na 15 minuten van instellen kreeg ik de melding dat de eSim niet geactiveerd kon worden. In de instellingen van mijn telefoon zag ik de sim wel staan maar zonder service etc. Na het telefoon gesprek van net ben ik ‘geholpen’ door een nieuwe fysieke sim kaart naar mij op te sturen. Maar dit is niet wat ik wil. Ik wil een eSim omdat ik al een andere fysieke sim in mijn telefoon heb. En de Iphone 13 kan gebruik maken van een eSim dus daar kan het niet aanliggen. Ik hoop nu echt dat ik op een juiste manier geholpen wordt. Ik hoor graag van jullie. Op whatsapp ben ik al meerdere malen genegeerd. Dus hopelijk is 3 keer scheepsrecht.

Beste antwoord door Sevn

Hoi ​@Renskedk, wat ontzettend frustrerend dat je al bijna twee weken zonder service zit en dat je eSIM niet geactiveerd kon worden. Zeker als je al meerdere keren contact hebt gezocht en nog geen werkende oplossing hebt, begrijpen we dat dat veel impact heeft.

Een toestel als de iPhone 13 ondersteunt eSIM inderdaad zonder probleem, dus daar zou het in principe niet aan moeten liggen. Voel je vrij om me een privébericht te sturen, zodat ik hier persoonlijk naar kan kijken. Vermeld dan even jouw 06-nummer, achternaam, geboortedatum en postcode + huisnummer. Ik kijk uit naar je reactie met deze gegevens. Alvast bedankt! 

Groet,
Sevn

1 reactie

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 11, 2025

Hoi ​@Renskedk, wat ontzettend frustrerend dat je al bijna twee weken zonder service zit en dat je eSIM niet geactiveerd kon worden. Zeker als je al meerdere keren contact hebt gezocht en nog geen werkende oplossing hebt, begrijpen we dat dat veel impact heeft.

Een toestel als de iPhone 13 ondersteunt eSIM inderdaad zonder probleem, dus daar zou het in principe niet aan moeten liggen. Voel je vrij om me een privébericht te sturen, zodat ik hier persoonlijk naar kan kijken. Vermeld dan even jouw 06-nummer, achternaam, geboortedatum en postcode + huisnummer. Ik kijk uit naar je reactie met deze gegevens. Alvast bedankt! 

Groet,
Sevn