Ik heb sinds kort een abonnement bij Simpel, en ervaar geen bereik in Lith, terwijl de dekkingskaart goed is. Ook heeft het geen oorzaak rondom bewegen (ik sta stil), beton in huis etcetc. En als ik dan al bereikbaar ben, wordt het gesprek afgekapt. Dit is niet de bedoeling van mijn switch naar Simpel. Hoe kan dit opgelost worden c.q. kan ik weer overstappen naar mijn oude provider? Wat de dienstverlening is niet zoals aangegeven, ik kan er zo niets mee in mijn eigen dorp.
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag
We vinden het uiteraard erg leuk dat je naar ons bent overgestapt. Dat je echter op je thuislocatie geen gebruik van het abonnement kan maken kan niet de bedoeling zijn!
In deze topic tref je een aantal handige tips en tests aan waarmee je de situatie kan verbeteren of verhelpen. Mocht dat onverhoopt niet zo zijn dan wil ik je vragen om contact met ons op te nemen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Groetjes,
Phil
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.