Skip to main content
Antwoord

ik heb het betalingsproces onderbroken

  • April 30, 2019
  • 4 reacties
  • 426 Bekeken

ik heb het betalingsproces onderbroken toen ik een abonnement afslot en kom niet meer terug naar de betaalpagina. wat moet ik doen?

Beste antwoord door Youp

Hallo Ruby!

Als je de betaling niet hebt kunnen afronden ontvang je een betalingsherinnering per e-mail. Wanneer je na 4 herinneringen jouw eerste factuur nog niet hebt betaald, zal het abonnement automatisch geannuleerd worden, deze annulering kan niet meer worden teruggedraaid.

Groet!

4 reacties

Youp
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • May 1, 2019
Hallo Ruby!

Als je de betaling niet hebt kunnen afronden ontvang je een betalingsherinnering per e-mail. Wanneer je na 4 herinneringen jouw eerste factuur nog niet hebt betaald, zal het abonnement automatisch geannuleerd worden, deze annulering kan niet meer worden teruggedraaid.

Groet!

Jager427
  • Lezer
  • August 30, 2019
En wanneer volgt die herinnering. Ik wil graag snel de simkaart?

Jager427
  • Lezer
  • August 30, 2019
Ik heb dus hetzelfde probleem

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • September 3, 2019
Hoi @Jager427 ,

De eerste herinnering volgt binnen enkele dagen, maar in de bestelbevestiging staat ook een link naar de betaalpagina! Niet betaald maar wel de melding "betaald" in beeld als je de link opent? Dan helpt het om cookies en geschiedenis van de browser te wissen, of de link via een andere browser te openen.

Groet, Sanne