ik heb het betalingsproces onderbroken toen ik een abonnement afslot en kom niet meer terug naar de betaalpagina. wat moet ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Ruby!
Als je de betaling niet hebt kunnen afronden ontvang je een betalingsherinnering per e-mail. Wanneer je na 4 herinneringen jouw eerste factuur nog niet hebt betaald, zal het abonnement automatisch geannuleerd worden, deze annulering kan niet meer worden teruggedraaid.
Groet!
Als je de betaling niet hebt kunnen afronden ontvang je een betalingsherinnering per e-mail. Wanneer je na 4 herinneringen jouw eerste factuur nog niet hebt betaald, zal het abonnement automatisch geannuleerd worden, deze annulering kan niet meer worden teruggedraaid.
Groet!
En wanneer volgt die herinnering. Ik wil graag snel de simkaart?
Ik heb dus hetzelfde probleem
Hoi @Jager427 ,
De eerste herinnering volgt binnen enkele dagen, maar in de bestelbevestiging staat ook een link naar de betaalpagina! Niet betaald maar wel de melding "betaald" in beeld als je de link opent? Dan helpt het om cookies en geschiedenis van de browser te wissen, of de link via een andere browser te openen.
Groet, Sanne
De eerste herinnering volgt binnen enkele dagen, maar in de bestelbevestiging staat ook een link naar de betaalpagina! Niet betaald maar wel de melding "betaald" in beeld als je de link opent? Dan helpt het om cookies en geschiedenis van de browser te wissen, of de link via een andere browser te openen.
Groet, Sanne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.