Beantwoord

ik heb het betalingsproces onderbroken

  • 30 April 2019
  • 4 reacties
  • 409 Bekeken

ik heb het betalingsproces onderbroken toen ik een abonnement afslot en kom niet meer terug naar de betaalpagina. wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Youp 1 May 2019, 13:39

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +8
Hallo Ruby!

Als je de betaling niet hebt kunnen afronden ontvang je een betalingsherinnering per e-mail. Wanneer je na 4 herinneringen jouw eerste factuur nog niet hebt betaald, zal het abonnement automatisch geannuleerd worden, deze annulering kan niet meer worden teruggedraaid.

Groet!
En wanneer volgt die herinnering. Ik wil graag snel de simkaart?
Ik heb dus hetzelfde probleem
Reputatie 3
Badge +7
Hoi @Jager427 ,

De eerste herinnering volgt binnen enkele dagen, maar in de bestelbevestiging staat ook een link naar de betaalpagina! Niet betaald maar wel de melding "betaald" in beeld als je de link opent? Dan helpt het om cookies en geschiedenis van de browser te wissen, of de link via een andere browser te openen.

Groet, Sanne

Reageer