Beantwoord

Ik toets de correcte PUK Code in, maar mijn NIEUWE PIN KODE wordt telkens afgekeurd en ik heb nu nog maar 3 pogingen over

  • 15 October 2021
  • 3 reacties
  • 206 Bekeken

OK, je wilt details, ok….

Ik heb per ongeluk 1 maal mijn PIN KODE verkeerd ingelogd

Dus, ik ga naar MIJN SIMPEL om mijn PUK KODE op te vragen

Ik vul, zoals verzocht mijn PUK KODE CORRECT in

De Puk Kode wordt geaccepteerd en ik wordt verzocht een NIEUWE PIN code aan te maken

Zodra ik de 2e maal de NIEUWE code invoer zegt de computer dat ik nu nog MAAR 9 kansen heb om mijn PUK kode in te voeren, voordat mijn sim wordt geblokkeerd en ik een NIEUWE SIM MOET kopen voor 15 EURO

Ongeacht het FEIT dat er met mijn PUK KODE NIETS mis is

Als ik vandaag voor 22:00u mijn Simple account niet in gebruik heb kunnen nemen zeg ik mijn (+/- 10 jaar abo op

 

Simpel genoeg voor je?

icon

Beste antwoord door Mila 18 October 2021, 16:06

Bekijk origineel

3 reacties

PS, Ik kan zelfs met mijn dual SIM toestel EN DUAL SIM nog niet eens via de WiFi het internet op

Lekker Simpel he?

Ik heb de indruk dat telkens wanneer de Puk wordt (de 1e keer) het programma de”Puk” goedkeurt, maar dan wordt er een nieuwe “Pin” ingevoerd (2 keer)

Het systeem schijn1 Pin 2 als ware het de Puk

 

Niet dat de regels zo simpel zijn gezet en geschreven, maar het is meer figuurlijk

Alsof per ongeluk de Constante “Puk” de variabele Pin wordt tussen twee closed routines (regels) gekoppeld aan de variabele 

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Captain_Howdy,

Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met de simkaart. 

In deze topic wordt uitgelegd wat je hieraan kan doen. Mocht dit niet helpen, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat ze aan de hand van je gegevens met je meekunnen kijken. 

Groet,

Mila

Reageer