Ik wil er een andere SIM-kaart in doen. Deze is geblokkeerd met een PUK-code.
Ik voer de PUK-code in, maak een nieuwe PIN-code aan, herhaal deze PIN-code en dan gaat het mis. De telefoon gaat niet “open”, maar vraagt weer om een PUK-code.
Di heb ik al drie keer gedaan, steeds zelfde resultaat.
Wanneer u de simkaart(en) verwijderd uit de telefoon dan hebt u weer toegang tot de telefoon.
Uw huidige simkaart in een andere telefoon plaatsen en dan zoals eerder aangegeven in het topic opnieuw de procedure pukcode, weer een nieuwe pincode. Opschrijven.
Uw simkaart terug in uw telefoon. Als het goed is zou het dan geen probleem meer moeten zijn na het invullen van de nieuwste pincode.
Wat vervelend dat jullie problemen ervaren met de PUK-code.
Is er wellicht een mogelijkheid dat jullie de simkaart in een toestel van een familielid/vriend testen? Zodra de simkaart geplaatst is in het andere toestel kan je opnieuw de PUK-code voor die simkaart invoeren. Vaak accepteert de simkaart de PUK-code wel. Hierna start het toestel ontgrendeld op. Zodra dit gebeurd is, kan de simkaart teruggeplaatst worden in het oorspronkelijke toestel.
De aanhouder wint, hij pakte het op den duur wel. Alles functioneert weer. Moest wel alles opnieuw instellen na die harde reset. Je zult je maar vervelen....😀
Wanneer u de simkaart(en) verwijderd uit de telefoon dan hebt u weer toegang tot de telefoon.
Uw huidige simkaart in een andere telefoon plaatsen en dan zoals eerder aangegeven in het topic opnieuw de procedure pukcode, weer een nieuwe pincode. Opschrijven.
Uw simkaart terug in uw telefoon. Als het goed is zou het dan geen probleem meer moeten zijn na het invullen van de nieuwste pincode.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.